Gebruiksvriendelijk online reserveren

Functies
Demoversie

Krijg een overzicht van de functies van het systeem via het menu aan de linkerkant

Online agenda- en reserveringstoepassing

Onlinebooq biedt u en uw bedrijf een professioneel agenda- en reserveringssysteem, dat u en uw klanten geweldig zullen vinden. Via ons systeem heeft u alles op één plek – afspraken reserveren, agenda, klantinformatie en rapporten. U kunt snel met het systeem aan de slag en het is voor iedereen te gebruiken. Onlinebooq houdt uw winkel open, zodat u zelf vrij bent.

Agenda. Het hart van het systeem en uw bedrijf. Het is zaak deze gevuld te houden met afspraken met klanten en precies daarmee kan Onlinebooq u helpen. Het is eenvoudig om afspraken in te voeren, te bewerken en te verplaatsen. Door het gebruik van verschillende kleuren is het voor u eenvoudig om openingstijden, uw afspraken en lege plekken in de agenda te overzien. Lees meer....

Online reserveringssysteem. Via het systeem kan er 24 uur per dag een afspraak bij u gemaakt worden – ook in het weekend. Laat uw klanten zelf uw agenda vullen, zodat u niet de hele tijd bij de telefoon hoeft te zitten en gedoe heeft met het beantwoorden van telefoontjes. U krijgt een slim reserveringssysteem, waarbij uw klanten eenvoudig een beschikbaar moment bij u kunnen vinden.Lees meer...

Klantendatabase. Creëer een betere relatie met uw klanten. U kunt na elke afspraak opmerkingen noteren en een snel overzicht met eerdere opmerkingen genereren. Treedt uw klant goed voorbereid tegemoet. Gebruik de klantendatabase ook voor het versturen van nieuws en mooie aanbiedingen – doelgerichte en effectieve marketing. Lees meer...

Herinneringen en berichten. Loop geen inkomsten mis doordat klanten hun afspraak vergeten. Onlinebooq stuurt daags voor jullie afspraak automatisch een herinnering naar de klant en stuurt vervolgens een aantal uur voor aanvang van de afspraak een herinnerings-sms. U kunt zelf de inhoud van deze berichten bepalen. Lees meer...

Veiligheid. Onlinebooq is zo opgebouwd, dat de klantinformatie alleen toegankelijk is voor u en uw personeel. Uw gegevens worden opgeslagen in een professioneel datacenter en er wordt dagelijks een back-up van het hele systeem gemaakt. Het toegankelijk houden van uw agenda is onze hoogste prioriteit. Lees meer...